Sunday, January 24, 2010

New York nightclub "Pacha"






Otsustasime tsikkidega club nighti teha...Pacha klubisse, kus oli special event wiht Bob Sinclaire, kes oli dj. Olime 7kesi-5 saksa tsikki, mina ja 8ks brasiilia tsikk,8hel saksa tsikkidest oli s8nna ja ta ostis suht palju alkot(viina, 6lu, shampat)ja me timmisime neid rongis(k6ik USA alakad:P);aga 8ks huvitav asi on see, et avalikult sa v6i juua alkot,kuid mida sa jood peab varjatud olema,sellep2rast s6ime paberkottide eest oma jooke:)aga...t2iesti crazy, kuidas saksa tsikid joovad- nad j6id viina nagu vett...iuuu puhtalt ja ikka mega palju korraga. Grand centralist saime taxiga clubi....nii hea ja julge oli minna, sest see oli special age 19 ja + , ei pidanud muretsema, kas saan sisse v6i ei:) sest USAs on alkoholi ostmine ja klubis k2imine 21+, ma olen alakas siiiiiiin...........Klubipiletid USAs on v6rreldes Eestiga kallid- 30 $, selle eest saaks Eestis terve n2dalavahetuse klubitada...aga asi tasus ennast t2iega 2ra....n2gin oma silmaga Bob Sinclaire(love generation jne laulud temal); rahvast oli megalt, megalt...l6puks viskas see 8le sest ei saanud korralikult tantsida; klubis oli duss,kus oleks saanud naughty dance teha ;) ja muss oli hea!!!. Oumaigaad...ja te ei kujuta ette mis minuga seal juhtus....r22kisime ja tantsisime just parasjagu ja ma tundsin nagu mingi pulk l2ks minu kanni pihta......ja siiiiiiis.........vaatasin seljataha....8hel vennal oli kahur nii p8sti ja laksu all n2gu peas,et oioi, aga v2hemalt olid p8ksid ikka jalas...ma tulin sealt kohast tulema kohe:P;ja mis veel oli suht n6me, et oli palju rahvast ja inimesed suitsetasid rahva keskel...suitsu hais ja no ei tahaks et riided ja nahk p6letada saaksid.......AGA me tantsisime kuni kell 5 hommikuni ja sis v6tsime kella 5:3o rongi koju tagasi:)

No comments:

Post a Comment